Thursday, May 22, 2014

13.5.14 - Dusk and rain

Unfortunately that day the weather was not pleasant most of the time... In the morning I decided to delay my ride for 1 or 2 hours... the same at noon... in the afternoon... and finally it was late evening when the sky were getting brighter: on the bike! The first 1.5 hours were just perfect... but then the sun set and it started to rain - two new experiences at once! 

Result: Short and intense ride! The temporary lake on my belly showed that the zipper of my rain jacket is not watertight.

Performance: I'm still improving...



An diesem Tag war das Wetter unglücklicherweise die meiste Zeit unerfreulich...  Morgens habe ich mich dafür entschieden, meine Ausfahrt 1 oder 2 Stunden aufzuschieben... gleiches dann mittags... nachmittags... uns schliesslich war es später am Abend als sich der Himmel lichtete: ab auf's Rad! Die ersten 1.5 Stunden waren einfach perfekt... aber dann ging die Sonne unter und der Regen setzte ein - zwei neue Erfahrungen auf einmal!

Resultat: Kurze und anstrengende Runde! Der temporäre See auf meinem Bauch hat aufgezeigt, dass der Reissverschluss der Regenjacke nicht wasserundruchlässig ist.

Performance: ich steigere mich noch immer...





No comments:

Post a Comment